23948sdkhjf

Neye har stor succes med digital satsning

Den landsdækkende butikskæde, Neye, med speciale indenfor lædervarer, har med stor succes satset digitalt.
Succesen får nu kæden til at satse endnu mere digitalt og cross-channel. Det skriver markedsføring.dk.

Indtil videre har det været et godt digitalt år for Neye – ikke mindst på grund af neye.dk, som udgør en væsentlig del af omsætningen.

En større omlægning og optimering af Neyes site har skabt både omsætningsfremgang og væsentlig forbedring af konverteringen af et besøg til gennemført salg.

– Konverteringen er mere end tredoblet og omsætningen er steget med 226 pct. siden relanceringen af neye.dk, og selvom det bestemt er flotte resultater, skyldes det udelukkende et næsten hysterisk fokus på de små marginaler, siger Esben Trier fra OROI, der er leadbureau på projektet og har arbejdet sammen Neye siden april 2013 på at forbedre brandets digitale tilstedeværelse.

Blod på tanden
De gode resultater har givet Neye mere blod på tanden. Det betyder, at websitet bliver opdateret til en responsive udgave. Desuden er man i gang med at implementere et nyt klub-koncept og mailsystem, som skal forbedre dialogen med kunderne.

Neye forventer, at det nye forbedrede website er klar til julehandlen.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.141